Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Herb Godziszów

Aktualności

Znajdujesz się w: Start Aktualności Archiwum
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Aktualności - Informacja Burmistrza Nowego Stawu odnośnie składania wniosków na zakup preferencyjnego paliwa stałago” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Informacja Burmistrza Nowego Stawu odnośnie składania wniosków na zakup preferencyjnego paliwa stałago

Aktualności

2022-11-08 08:26

Burmistrz Nowego Stawu informuje iż, od dnia 08.11.2022 r. można składać wnioski na zakup preferencyjny paliwa stałego, który dostępny jest na stronie internetowej www.nowystaw.pl oraz w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Nowym Stawie.


Z zakupu preferencyjnego węgla mogą skorzystać osoby, które nie nabyły wcześniej opału w preferencyjnej cenie, oraz osoby, które spełniają warunki uprawniające do dodatku zawarte w ustawie o dodatku węglowym.

 

Poniżej przedstawiamy Państwu procedurę krok po kroku:

1. Wnioski należy składać w siedzibie Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przy ul. Obrońców Westerplatte 20 - budynek ADM - pokój nr 1 (Kamila Ostrowska) lub pokój nr 2 (Mateusz Werner). Wnioski rozpatrywane będą według kolejności na podstawie daty wpływu.


2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku, pracownik Referatu GKiM skontaktuje się z osobą zainteresowaną telefonicznie (w terminie 2-3 dni roboczych).


3. Osoba uprawniona do skorzystania z preferencyjnego zakupu węgla, po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, winna stawić się w Referacie Finansowym Urzędu Miejskiego w Nowym Stawie przy ulicy Bema 1 (pokój nr 11 - Bożena Sadowska) celem pobrania faktury, którą należy opłacić przelewem.


4. Po dokonaniu niniejszej płatności, koniecznym jest stawienie się w Referacie GKiM (przy ul. Obr. Westerplatte 20, budynek ADM), w celu jej udokumentowania.

Następnie pracownik Referatu przekieruje osobę uprawnioną do odbioru węgla do składu wydającego węgiel.

 

Wniosek elektroniczny wersja docx

Wniosek elektroniczny wersja pdf

Dane kontaktowe urzędu

Urząd Miejski w Nowym Stawie
ul. Gen. J. Bema 1, 82-230 Nowy Staw
tel. 55 271 51 00, 55 271 51 10
fax. 55 271 51 23
e-mail: um@nowystaw.pl
skrzynka ePUAP: /qr55bq09c2/SkrytkaESP


mapa dojazdu

Godziny pracy urzędu

poniedziałek, środa, czwartek od godz. 7.30 do 15.30
wtorek od godz. 7.30 do 17.00
piątek od godz. 7.30 do 14.00

 

Godziny pracy Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

poniedziałek – piątek od godz. 7.00 do 15.00

Godziny pracy Referatu Sportu i Kultury Fizycznej

wtorek – piątek od godz. 8.00 do 16.00
sobota od 9.00 do 17.00

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.